مصاحبه آرشیو خبر ها
باید در اروپا بهتر باشیم

باید در اروپا بهتر باشیم

آلگری اصرار دارد که شاگردانش هرگز نباید نماینده لیگ 1 فرانسه را در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دست کم گرفته، او معتقد است برای موفقیت در اروپا بازیکنانش باید بهتر از این ها شوند.

بیانکونری موفق شد شب گذشته با پیروزی 2-0 برابر امپولی در یوونتوس آرنا، قدمی دیگر به سوی فتح چهارمین اسکودتو پیاپی بردارد، این در حالی است که علاوه بر سری آ بانوی پیر یک چالش بزرگ در لیگ قهرمانان در پیش دارد؛ رویارویی با موناکو.

ماکسیمیلیانو آلگری می گوید درست است که موناکو نسبت به دیگر تیم های حاضر در این مرحله به نسبت ضعیف تر است، اما بازیکنان هرگز نباید این تیم را دست کم بگیرند، آلگری طی مصاحبه ای گفت : "دقایقی از بازی روز گذشته بین موناکو و سینت اتین که مساوی شد را دیدم. شاید بتوان گفت آن ها به اندازه بروسیا دورتموند قوی نیستند، اما بازی در برابر آن ها سخت است و آمار و ارقام نیز این را نشان می دهند. "

" به بازیکنانم گفتم اصلا مهم نیست که در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان روحیه و جاه طلبی بیشتری دارید، بلکه شما باید در آن شب بهتر از چیزی که اکنون هستید، باشید. من تاکتیک های خودم را به تیم اضافه کردم و سعی داشتم چیزهایی که پس از سه فصل پیاپی قهرمانی در اسکودتو، هنوز جای کار داشتند را بهتر کنم و باعث پیشرفت نقاط ضعف شوم. این تیم باید یکی از بهترین های اروپا باشد و ما فعلا نباید از نتایج کسب شده راحت و خشنود باشیم. "

آلگری در ادامه صحبت های خود باری دیگر به پیروزی 2-0 برابر امپولی اشاره کرد، پیروزی که با وجود غایبین زیاد بیانکونری و جلسات تمرینی کم تیم پس از بازی های ملی، به نظر راضی کننده است. وی گفت : " تقریبا در نیمه اول اجازه انجام هیچ کاری را به امپولی ندادیم، اما در نیمه دوم سعی کردیم بازی را کنترل کنیم و بعضی اوقات با حرکاتی سریع موقعیت هایی ایجاد کنیم. "

" اصلا آسان نیست که در چهار بازی پیاپی با کسب کلین شیت، پیروز شوید. بسیاری از بازیکنان تنها چند ساعت قبل از بازی از اردو های ملی برگشتند، بنابر این فکر می کنم این تیم شایسته تقدیر است. "

" امپولی بسیار با برنامه و خوب بازی کرد، باید بین خطوط حرکت می کردیم و تنها راه گلزنی این بود که تمرکز مدافعان آن ها را بر هم بزنیم. من می گویم پیروزی خوبی کسب کردیم چون تیمی را بردیم که فرم خوبی داشت و در 8 بازی قبلی شکست نخورده بود. "

" تیم ترجمه انجمن یوونتوس "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: